håkans alla plagiat

Ska försöka att skriva ett normalt blogginlägg där jag inte är tvungen att lägga in en låt, för jag antar att knappt hälften av dom som läser min blogg orkar lyssna igenom alla låtar. Men ni vet inte vad ni går miste om isåfall, hehe.

En tv-box kom med posten för någon dag sedan så ikväll har jag haft tv-kväll. Har nästan inte rört tv:n på 4 månader eftersom vi bara har haft "skogstv" (1an,2an,4an och 6an) sedan vi flyttade. Så det är nästan ett halvår sen jag hade en tvkväll!
Zappade mig fram till Sweeney Todd, som inte var så bra, men man måste nästan ha sett den. Sen var det någon lame komedi och lite annat random, t.ex repris av True Blood.

Många av mina kompisar är och ser Håkan Hellström på grönan ikväll, men jag har aldrig varit något särskilt fan honom. På lunchrasten avslöjade jag Amanda om att hon egentligen bara gillar Håkan för att hon associerar honom med sommar och sol, och inte för hans musik.
Sitter och roar mig med alla plagiat han har i sina låtar. Kolla bara! haha. Varför sjunga överhuvudtaget om man varken kan ta ton eller skriva texter?

Det är inte lätt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0