paljetter


Igårkväll hittade jag en burk paljetter i mitt skåp där man kan hitta lite vad som helst. Så jag fick för mig att sy fast dom på en svart t-shirt.

Det är min justice-tisha som jag har gjort om förut en gång. Den var ju ursprungligen vit och helt vanlig. Så förra gången (lite mer än 2 år sedan) färgade jag den svart och tryckte ett tryck som justice har i D.A.N.C.E-videon. Nu vände jag den ut och in och gjorde en liten update.

Försökte ta en roligare bild på tröjan där jag gick ner i brygga men för det första så såg man inte ens paljetttrekanten och för det andra fick jag fett ont i ryggen.

Snart kommer Hanna och Emmie hit och ska baka halloween-cupcakes. Ikväll ska vi på OBS!klubb på mosebacke, en välgörenhetskonsert som våra vänner i OBS! har fixat! Sonjagon, Tilde och Cleast Eatwood ska spela. Lyssnar inte direkt på dom men det är kul att träffa alla som ska dit. Inträdet går till barnen i Tibet!

Kommentarer
Postat av: linnea

tufft, du är så kreativ!



sv: haha, jag vet. Tog några från en av dina listor, och sen när jag skulle fixa spotify så tänkte jag heta thelinnea först men det var upptaget, och jag visste inte att det var du, hahah!

2009-10-28 @ 10:49:03
URL: http://linneafail.devote.se
Postat av: fatima

gillar tröjjan och din blogg!

2009-10-28 @ 22:58:22
URL: http://fatimafransson.blogspot.com/
Postat av: fatima

gillar tröjjan och din blogg!

2009-10-28 @ 22:58:36
URL: http://fatimafransson.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0