Air France

Har hittat en jättebra musikblogg (musikidioten) som jag har börjat följa. Han beskriver bra låtar, förutom massa som jag redan lyssnar på så hittade jag ett nytt svenskt band, som jag tror jag har hört talas om men aldrig lyssnat på, Air France. Här är låten han la upp som jag började lyssna på.

Det är värt att lyssna igenom hela, iallafall en bra bit in i låten.

Muffinsätande blir det nog ikväll. Eftersom Muffin Bakery har öppnat i samma hus som jag bor i så har vi tre stora muffins i köket varav en väntar på MIG.


Kommentarer
Postat av: linnea

hoho vad tufft!

Du var jäättefin i din hårfärg, hann typ inte sägfa det. :c

2009-10-05 @ 22:39:11
URL: http://linneafail.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0