New Moon Soundtrack

Igår såg jag den omtalade New Moon, med några från klassen. Uppföljaren av Twilight. Lite överdramatisk, men en av anledningarna till att jag såg filmen är för att jag gillar soundtracket. Den har bl.a den här sköna låten med Radioheads sångare!
Thom Yorke - Hearing Damage

(låten finns typ inte på spotify, men i min blogg hittar man det bästa!)
Och så hängde jag ju med på bion för att det är kul att träffa dom från klassen som jag gick med. Vi hade inte setts på länge (en vecka) eftersom vi praoar!
Passade på att använda en av biobiljetterna jag fick för att stå på Gymnasiemässan och svara på frågor till vilsna niondeklassare. Jag och Lycke fördrev tiden väldigt snabbt och det var lätt värt två biobiljetter.

Gratisbio.se

Kommentarer
Postat av: linnea

iblnd när jag har tröttnat på min musik går jag in på din Musik-kategori!

2009-12-03 @ 10:16:28
URL: http://linneafail.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0