VÅR

Den här onsdagskvällen har jag ägnat åt att klippa ihop en liten film som jag, Anna och Jamie ska visa på spanskan imorn. Det blev lite panic för ingen av oss hade ett film-program, men jag laddade ner ett gratis i sista sekunden så det löste sig! Bakgrundsmusiken funkade dock inte.. vilket sänker filmer väldigt lågt men jaja det är vårt spanska fina språk i filmen som räknas!

Efter skolan kände jag för att vara kvar utomhus i solen, (årets hittils bästa vårdag) så jag drog med Jamie att gå runt i stan. Köpte jeansleggins på Urban Outfitters och fick lite rabbat från CSN-kortet. Det glömmer man ibland, men nu sparade jag typ 40kr! Det låter inte så mycket men om man jämför och ser att det är fyra st choklad-Corny från skolcafeterian ser man hur värt det är. 

Kanske lägger in bild på jeanslegginsen sen. De ser klorblekta ut och har ett grönt ben och ett blått. Imorgon ska jag ha dom till min Whyred-klänning/tröja som jag köpte på deras utförsäljning förra veckan. Snyggggt. Och jag hoppas det blir lika fint väder imorgon som det var idag!

När filmen har laddat klart till mailet som jag ska skicka till Jamie så ska jag sova. Så gonatt. Hejdå.

FAAN jag missade ju Popcirkus på tv.2 idag! Har haft fullt upp med annat. Jag som skulle äta nutella och kolla på det. (farmor har köpt nutella hihi) fan. aja.

Kommentarer
Postat av: Meli

mmm nutella, mmm corny ! :D haha

2009-03-28 @ 14:44:57
URL: http://myliifemyway.blogg.se/
Postat av: Anonym

va ett tag sen jag kikade in här, hoppas allt är bra! :)

2009-03-28 @ 14:48:56
URL: http://emmiealina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0