summerrain

Har sett alla Gossip Girl-avsnitt som finns nu! Tänk vad man får ut av regniga dagar. Emmie var här och kollade på sista avsnitten imorse, eftersom hon sov över hos mig inatt.

Igår var vi med Ragge och Hanna och bakade kladdkakemuffins. Baka är ju sånnt man gör när det regnar också. Spelade fia-med-knuff när Hanna hade gått hem och jag vann (inte för att skryta men ni undrade säkert).

Klockan blev tio och det fanns inte mycket mer att sysselsätta sig med i mitt rum så vi åkte hem till Kelly som bor fem tvärbanestationer och 1 tunnelbanestation bort. Där bjöd vi på några av de restrerade muffinsarna. Alla tyckte dom var jättegoda. Jag har några kvar i kylskåpet faktiskt, kanske ska ta en nu, yummie.

Min nästa uppladdning inför regniga dagar är att jag laddar ner SKINS - season 2. Har sett några avsnitt hemma hos Jamie som var bra. Men det ska tydligen bli fint väder imorgon. Jahappp. Ska nog följa med Ragge, Emmie och Madde till Skansen. Madde och skansen var länge sen. Ragge och Emmie var igår men dom är ändå roliga att träffa.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0