Draw a raincloud on your arm.



Idag har jag vistats utomhus trots spöregnsstormen. Gick 10 m väl beskyddad under paraplyt till affären och tillbaka, en tidning rikare och 40kr fattigare. Läser bara tidningar på sommaren typ och nu är ju första dagen på sommarlovet.
Eftersom att jag är trött från gårdagens avslutningsfest har jag bara spenderat resten av dagen med att läsa tidningen och lyssnat på musik, IAMX oxh Telepathe. Telepathe ska jag se på Popaganda i augusti så här får ni höra en låt!

Kommentarer
Postat av: Melliiss

sv: hahaha aa du han tjatade och tjatade så jag la ut en bild på honom !

2009-06-12 @ 21:14:50
URL: http://myliifemyway.blogg.se/
Postat av: Lizah

Hahahah, konstigt att lyssnar på IMAX efter torsdags!

2009-06-13 @ 21:37:33
URL: http://lizah.blogg.se/
Postat av: linnea

Haha men jag skulle nog lyssnat på IAMX oavsett vad torsdagen erbjöd. Lyssnade ju på han mycket innan också.

2009-06-15 @ 18:22:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0