sea of glass



Det är lika varmt ute som Hanna och Lizah är viga.

Tog en break från sommarstugan och bosatte mig i Liljeholmen för att träffa lite kompisar. Tog bl.a farväl av Jamie och Yasse som ska till Spanien en månad. Jag, Gabbi och Mowgli har varit hemma hos Fanny och badat och badat och ätit pizza och badat. Man kan inte göra annat i 30+.

På kvällen är det perfekt temperatur i luften, varför vänder inte alla på dygnet, öppnar alla affärer och startar kollektivtrafiken på natten under sommaren? Jag är på.

Vi har en ny hängmatta på balkongen här i Liljeholmen. Kanske lägger mig där snart. Imorgon ska jag träffa Mowgli och kanske Emmie och Nea. På kvällen bär det av till landet igen. Har checkat att några ingaröbor är lediga i veckan. Tråkit att vara där själv ju.

Ciaooooooooooo


Kommentarer
Postat av: hanna

och imorogn bär det av till Arvika festivalen för min del:D :D :D :D

you better mss me or else..

2009-06-30 @ 21:21:51
Postat av: Malin Sofia

Hej! Vad gör du lördagen den 15 augusti? Jag skulle nämligen vilja bjuda dig på sommarens största bloggfest i Stockholm. Vi kommer att tillbringa kvällen på Restaurang Mynchen, och äta, dansa, mingla.....festen kostar 470 kronor och då ingår italiensk buffé, välkomstdrink och vin till maten. Dessutom får alla med sig en läcker goodiebag med sig hem. ;) I min blogg under kategorin Bloggträff finns all info om festen, från delar av gästlistan till bilder från festvåningen och praktiska fakta. Första gänget (dom som anmälde sig redan i våras) har haft deadline för betalningen, men din deadline skulle bli sista juli. Du kan anmäla en kompis också, förutsatt att hon eller han är över 18. Egen blogg är inte nödvändigt. Bloggarna kommer från hela Sverige, så räkna med att knyta nya kontakter. Hoppas du hör av dig! Kram, Malin

2009-07-01 @ 12:34:26
URL: http://mymomentof.blogg.se/
Postat av: Lizah

Hahaha, fyfan vad jag älskar den där bilden på mig och Hanna! :P

2009-07-02 @ 15:25:53
URL: http://lizah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0