drar



Stockholm är tömd på ungdomar för alla har dragit till Peace and Love och lämnat mig här. Förutom vissa som typ jobbar eller är på landet.
Så istället för att leva livet på min ballkong, med gitarr och bok som jag har gjort idag, så drar jag till landet! Där ska jag ro omkring med min båt, steka i hängmattan, äta jordgubbar, cykla, simma, leta blåbär och kanske umgås med lite ingarö-bor.Om ni vill träffa mig får ni komma dit eller säga till typ två-tre timmar innan, för det tar ett tag att pallra sig till staden därifrån.
Ciaoooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1111ETTETTTE.TPHONEHOME

UPDATE: Jessica (min granne) var också ute på landet! Vi gick ner till vattnet med min hund och åt massa smultron som vi hittade. Runt 10 skulle Jessie hem eftersom hon jobbar, men jag är ju ledig imorn så har Skins-maraton på loftet här i huset nu. Har ätit massa chips också. Låten ovan är med i ett avsnitt med Skins. Lyssnar på massa soundtrack-låtar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0