oldie but goldie music




Har äntligen fått min efterlängtade väggklocka i form av en LP-skiva. Den pryder en vägg i mitt rum finfint. Mitt mellannamn hade namnsdag igår nämligen, därav fick jag den.
Det blev lite ändrade planer för den här kvällen. Ska se Harry Potter på bio på torsdag istället, för då kan Hanna följa med också. Jag och Mamma åkte till SKHLM centrum eftersom att affären med min väggklocka låg där. Fick ett linne från Monki också som är på bilden! De andra sakerna köpte jag igår när jag var med Emzorr i stan.

Och till sist som har med sista bilden att göra. Jag trodde aldrig det här om mig själv, att jag skulle börja lyssna på From First To Last igen! Ett gaaaaammmmalllt favoritband. Jag var inne på Cobrasnake och kollade på bilder, så var bandets gamla sångare som har slutat med på en bild. Då sökte jag på spotify och såg att dom hade ett nytt album som var helt okej. Inte min musikstil fortfarande med spelaroll, man måste kunna göra undantag! Hatar när folk snöar in sig i en stil.
Här är en låt från deras nya album, till alla er som också lyssnade på FFTL för 4-5 år sedan:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0