Lost in the library

Jag och bibliotek är ingen bra kombination, var helt looost!!  Tillslut kom jag ut med den här boken och så hade jag fixat ett lånekort på punktmedis. Planen var att ligga i hängmattan denna soliga dag men eftersom allt hade tagit så lång tid öste det ner en monsunregn och kraftiga vindar bröt sönder folks paraflax (jag hade dock inget) när jag gick från tunnelbanan hem! Jag som hade shorts,linne och sandaler uppskattade inte denna kalla väderförändring. 

Emzorr ska komma hit lite senare så ska vi boka festivalbuss till Emmaboda, bättre sent än aldrig! Vi kom fram till att det bara skillde ca 200:- mellan festivalbuss och swebuss, men swebuss måste man byta i kalmar också kommer man fram typ mitt i natten. 

Ikväll bär det av till biografen för att kolla in nya Harry Potter! Kommer faktiskt inte ihåg vad som hände i #6. Kanske bara har läst 5st HP-böcker. Då kommer den filmen vara braaand neeeww för mig.

Men kolla nu är det ju sol igen. Ska gå ut i hängmattan med den där boken nu då. Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0