The Radio Dept-dagen? Eller?

Idag hände en så sjuk grej. Jag skulle åka och träna, så går jag ner till tunnelbanan helt radom. Brevid mig på perrongen satt en snubbe med en tröja med texten "The Radio Department - Pet Grief". Jag tänkte bara okej coolt, bra band det där. Sen kom tunnelbanan, åkte till träningen, tränade, gick tillbaka till tunnelbanan. Sen satt det en helt annan snubbe mittemot mig, och så läser jag på hans tröja. Vad står det om inte "The Radio Dept." ?!??! Innom loppet av en timme ser jag två tröjor som jag aldrig sett någon bära i hela mitt liv. 
Är det någon speciellt dag idag eller? Släpper dom snart ett nytt album, har dom haft konsert, nej det har dom ju inte?

Undrar om det har något att göra med att The Radio Dept. spelade på Popaganda för 5 år sedan och att Popaganda var nu i helgen. Någon annan som vet en orsak till detta mystiska sammanträffande?

Okej nu har jag gjort en research. Dom ska släppa en nytt album i september 2009! Nu alltså! Det ska jag genast börja lyssna på. Här är en låt från nya plattan:

Tänk att folk går runt och taggar med T-shirts och grejer innan för att lyssna på det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0