Popaganda




Popaganda i helgen var nice. Steve Aoki's spelning var roligast, och MGMT var också sjukt värt. Även om många säger att MGMT är tråkiga live, men det tyckte inte jag. Tyckte dock att dom missade att spela vissa låtar, min första favoritlåt(indie rokkers) med dom t.ex (har dock haft många favoritlåtar med dom). Men eftersom jag gillar alla deras låtar kan jag väl inte förvänta mig att få höra alla låtar jag gillar. Några nya låtar fick man också höra. Någon som vet när deras platta släpps?(på spotify då)


Här har ni Indie rokkers med MGMT. Har ni inte hört den har ni nästan inte hört MGMT. Så lyssna tycker jag.

Jag hade bara festivalarmband för fredagen, men på lördagkvällen gick jag och några andra kompisar som inte heller hade band ner till eriksdalsbadet (där festivalen var) och lyssnade på Miike Snow's konsert. Vi hittade en plats där man kunde se hela scenen och såklart också höra suveränt.

Slänger in en extremt bra låt med Miike Snow också, tror jag har en annan låt med honom på bloggen någonstans också. Kolla på kategorin "musik" så hittar du alla blogginlägg som jag har låtar på.

Kommentarer
Postat av: Lizah

Hello bilder tagna med min kameraaa! ;)

2009-09-01 @ 19:27:53
URL: http://lizah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0