space invaders

Idag var jag med Emmie och vi kollade lite när Ragge blev nollad, haha fina dom var.

Igårkväll var jag och nåra från klassen på "apberget", vet inte vad det heter på riktigt men det berget är med i en film och då kallar dom det för apberget. mys!

Dagens upptäckt: Det existerar någon som heter Linn Kristell. Nästan som mitt namn, Linnea Kristel. Och vi har 11 mutal friends på facebook. Crazy.

Nu när jag skulle lägga in ny musik till min ipod (soundtracket till American Beauty, fin loungemusik!) fick jag det mest fruktade meddelandet: "Det finns inget mer utrymme på ipoden". O-M-G! Kommer inte kunna lägga in mer musik! Rensade lite och slängde en gammal Taste Of Christmas skiva haha onödigt och lite annan musik men jag känner endå för en ny ipod nu. Kanske en 80GB. Då behöver man ju inte oroa sig för utrymmet.

Får nästan inga bloggkomentarer längre, i sommras fick jag jättemånga. C'mon!

Kommentarer
Postat av: HEDVIG

Gah, fyfan vad jobbigt med ipoden!!!!!!1 Jag hade dött!!!!!

2008-09-07 @ 16:44:42
URL: http://hedvign.blogg.se/peddan
Postat av: linnea

ohh! minnet i min iPod är snart slut med :o

& nu så började jag blöda på handen, wtf?! .__.

hahha <3

2008-09-14 @ 19:28:37
URL: http://linneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0