Insparksfest

Det känns som om jag inte har varit inne på datorn på sjukt länge. Söndag till torsdag är ganska länge i guess. Det känns som om jag inte har träffat mina gamla kompisar från Lemshaga på sjukt länge heller.

I tisdags var insparksfesten iallafall. Bild kanske kommer om Jamie orkar skicka till mig :) Hittade ingen discoboll att ha som halsband, hade ett kasettband som halsband istället, det var ganska snyggt! Hemmagjort haha.
Jag och Jamie åkte hem till henne efter skolan och fixade oss. Det var asmånga som kollade på oss på tunnelbanan för det var ju disco/glitter-tema och vi såg fett party ut!

När vi kom fram till skolan träffade vi Lizah, Nico, Max, Kasper och Alicia utanför entrén. Det var lite liveband i början, sen kom en dj tror jag. De spelade helt okej musik! Bl.a Justice, Familjen, Maskinen, Daft Punk mm. Sen kom komikern Kodjo från "Kodjos värld" på The Voice-tv. Han var sjukt rolig! Skrattade massa och så stötte jag på lite gamla vänner som går i parallellklasserna. Dansade massa och la la la.

Det är torsdag idag, det där var i tisdags! Ganska skönt att vara hemma faktiskt, sov hela eftermiddagen igår, så trött typ. Sen såg jag Idol och Heroes som nu har börjat! Ska bara kolla på audiotionarna till Idol sen blire boring!
Ikväll ska jag nog chilla lite och spela gitarr.
Imorgonkväll ska jag och några från klassen typ grilla marshmallows och sånnt, mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0