12.51

Tjolahopp.

Hedvig påminde mig om att jag ska blogga oftare. Så nu ska jag skriva något.

Den här veckan har varit ganska vanlig, ingen veckans händelse eller så, fast veckans band måste vara The Strokes! Har lyssnat på dom ovanligt mycket.

Var på förhandsvisningen av "Den andra systern Boley" i måndags med Linnea, Lova och Linnea. Bra film! Man fick en gratis Loka, Cosmopolitan och godis, smaskit.

Igår var jag med Lisa, Tinka, Fia, Emil och 2 av Emils kompisar. Vi skulle fika men vi satte oss på cafet utan att någon köpte något, fast ingen sa till oss hehe. Fast där var vi i ungefär 10min sen gick vi ut igen.

haha det var skolfoto iförrgår. Det är något komiskt med skolfoton för man blir aldrig nånsin nöjd med hur man ser ut där. jaja hehu


Förra helgen hamnade jag och Jamie på en fest med bara masas rythmus-kids. Men det var trevligt.


lalalalallalallallallalallalalalallalalallalalal

Jag har klippt mig också, check out LE PIC.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0