The Turning

Förra veckan flyttade jag, Emmie och Fanny till Fannys lilla lägenhet på söder.  Hennes föräldrar bor på värmdö så det var vi tre som bodde där bara. Visserligen hade vi lite gäster varje kväll.
  Ragge var våran stamgäst. Han gick ut i morgonrock en natt och köpte Ben & Jerry. Yummie.
  Under tisdagen valvakade vi med Henke, Gabbi och Ragge. OBAMA for the win! wehehej!

På fredagen var jag, Jamie, Yasse och Lizah på Oskars spelning. Där träffade vi lite homies och sen drog vi vidare till Joel i Hammarby sjörre stad.

Lödagskväll rullade igång med en spelning igen och till min förvåning träffade jag på Gabbi och Ragge som hade en kompis i bandet som spelade före mina kompisars band. br />
På tunnelbanan blev slutet av kvällen totally random-planerad. Vi hamnade i lilla essingen och vad som hände där stannar där!

Min vecka i korthet alltså.

Jag bor hemma nu igen.
På den här veckan (fast det är bara tisdag) har jag hunnit med att:
- Varit i Riksdagen
- Köpt en stickad vit tröja på zara
- Kollat när Lizah klippte sig
- Laddat ner ett album (A)
- Firat en födelsedag

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0