la la la

Jag har vart med Jinnie hela helgen typ. Sov över hos henne igår och hon ska komma hit imorrn, för vi ska spela in en låt.
Ni kan höra den på myspace/iloveunfinishedmusic om några dagar!

I fredags var jag i stan med lisa, emmi, sofia och tinka. emmie skulle till frissan sen så hon va inte med så länge.

hiih orkar inte blogga alltsååååeee........vill till emmaboda. herrå.


UPDATE: Hittade värsta tillfället att fråga päronen om jag får åka till Emmaboda, dom var för en gångs skull inte upptagna med något. Det verkar som om jag får! yey! Bokar biljetter snart och om dom ångrar sig så skyller jag på att jag redan har betalat 800:- för biljetten.


Jag är föressten lite förkyld. Men det bojkottar jag..
Har laddat upp en ny visnigsbild som jag fotade nyss, Ännu fulare, Ännu bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0