Tchaparian

Haha min klass är så skön, idag på spanskan, jag skrattade sönder.
Innan Marcela (läraren) kom in i klassrummet ställde sig alla i min spanskagrupp i ett hörn i klassrummet med näsan mot väggen, helt blixtstilla. Och vi har glasdörrar så franskeleverna i rummet breved bah WTF? Och när läraren kom in började alla fnissa (men det var inte planerat) sen tog Ludde tonen och vi gjorde som planerat, vände oss om och började sjunga på spanska. hahah fyfan, fint det lät. Marcela bah "que..?" sen gick alla och satte sig på sin plats och fnissade typ hela lektionen. haha. humor.

Idag var jag, Sara, Gabbi och Anton i stan och shoppade. Anton köpte typ hundra kassar med kläder för flera tusen för han shoppar så sällan, och vi andra köpte inget alls. Eller Gabbi en tröja.
Sen satt vi på ett café i gamla stan i 4 timmar. Tog 7bussen hem, mitt busskort går ut kl. 7 och gabbi skulle va hos en kompis 8 så det var rätt time:at.

Men jag har inget att göra nu så det är lite tråkit eller ah jag har inte så tråkit egentligen men det borde jag ju ha eftersom jag bara sitter vid datorn och är avstängd från facebook.

Igår var vi på moderna museet i skolan, konst är konstit. Det var en film med en kvinna som gjorde den där hyperventilera-och-svimma-leken som är föbjuden i skolan, och den filmen kunde man köpa för 45 000:-. why? ofta man kollar på den.

Efter museet gick jag, Néa och Emmie runt i stan. Emmie köpte en skinnpaj och vit palestinasjal. Nu ser Néa och Emmie likadana ut, och jag har ju också en skinnpaj.
Funderar på att köpa en rosa palestinasjal, men det är kanske lite B efter som både Emmie och Néa har skinnpaj+palestina. Men dom har vita och jag vill ha en rosa som matchar ett par rosa sneakers jag vill köpa. Eller så köper jag annan färg på sneakersen och annan färg på sjalen. Men jag vill ha ngt färgstarkt, det är coolt, speciellt till skinpajen (svart) :)
Eller så köper jag en helt annan halsduk och ett par snygga skor från Top Shop. Eller både och så kan jag ha olika varje dag.

Komentera och säg vad ni tycker!!

Förövrigt är den nya dansstilen "teknotik" (stavning?) grymt cool. Spana in en video med YELLE så får ni se. Den är typ populär på franska klubbar, det är coolare än alla fjortisar som står och jukkdansar i sverige, fuult.

Jag ska nog dusha nu för Sara råkade spruta herr-parfym på mig. eh. pussciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0