mhmm

Då var det fredag igen!
hmm ska inte göra så mkt ikväll med det är chill, måste lära mig bright eyes - bad blood på gitarr, den är så najs. Imorgon ska jag hooka upp med Madde sen får jag se vad som händer!

Sitter och lyssnar på Karma Tree nu, har redan spelat sönder alla låtar på deras myspace, men vad gör man? Dom har spelning igen på 44an på tisdag. Jag, Gabbi, Néa och kanske den franska poeten (hoppas inte)(namnet är en lång historia) ska gå! Vi kommer träffa Agnes, Hugo och alla i KT, yey.


Den här veckan har jag inte gjort så mkt, bowlade igår med Fia, Tinka och Frida. Det var najs. Sen shoppade jag nån dag (kommer inte ihåg vilken?) men jag köpte en grymt snygg tröja på Top Shop.



puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0