hihu

Hej. Crystal Castles senaste album är totally awesome.

Jag är sjuk, det är värkligen inte bra. Måste bli frisk till Paris annars blir det mest jobbigt att gå runt hela dagarna. Det ska tydligen regna också, men det gör inget för jag har ett snyggt paraply
Imorgon ska jag träffa Jessica (så sjuk är jag inte.. och jag skulle ju bli frisk.) Det ska bli najs!

Igår fixade jag Emmis myspacesida för hon ville det, ska kanske göra om min också nån dag? Fast den är snygg bara det att jag har haft den likadan i typ ett år.

hahhahhahaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhgocrazywithoutreasonjfnrporgjomölam,nglkrnkb

Kommentarer
Postat av: linnea

svar: hoho! Jag ska fixa clips.
Mamma sa ja nu hahah.
men iaf, glad påsk pådejmed :D

2008-03-23 @ 19:46:01
URL: http://linneastyle.blogg.se
Postat av: nea

hej Linnea! snyggt namn ;p

2008-03-23 @ 19:58:56
URL: http://crystallips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0