Glad Påsk!

Nu är det påsklov. wonderful!
Ska vara hemma fyra dagar till sen bär det av till Paris.

jag har massa saker att göra som jag inte orkar rabbla upp, eller göra. Det suger att man får läxor över lovet. Eller kanske att man inte jobbar på lektionerna.

I tisdags var jag på en spelning på Kafé 44.
Först gick jag och Gabbi och fikade på String, och spelade schack. I owned her!!!11ett Sen gick vi till 44an, men det var ingen där så vi gick hem till Gabbi istället och spelade gitarr och cello. Gabbi spelade Dräp En Hunds nya låt live i hennes vardagsrum och jag är den första som fick höra den ;)
Sen ringde våra telfoner, Agnes ville att jag skulle till 44an och Alva ville att Gabbi skulle till medis, så vi gick först till medis och hälsade på oskar,mickan och alva sen till 44an och träffade alla som skulle på spelningen.
Först spelade Sweet Riot - helt okej, sen Karma Tree - Grymma som vanligt!, Nilof- dom var också bra!
Åkte hem sen och träffade mickan på bussen.

Vad mer har hänt i veckan, jo massa påskfirande! Mindre kul dock.. Hade gäster igår och idag var jag hemma hos farmor på påsklunch, orkar inte!

Glad Påsk på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0