3 Linnea's, 1 Emmi.

Igår sov jag, linnea och Emmie över hos Néa och hade filmkväll. Vi kollade på På smällen och nån film som gick på tv ^^

Mitt i natten fick vi ryck och färgade håret på Néa, det är blev ungefär samma färg som jag hade förra hösten/vintern, mörkrött. Fett snyggt!

Linnea och Linnea slaggade runt 3 men jag och Emmie var jättepigga, jag förstår att Emmie var det som hade pimplat en Jolt cola, men varför var jag pigg när jag hade varit vaken ca 20h? Är lite konstig. Vi låg och kollade på MTV, och bestämde oss för att skicka in såndär match-grej på skämt för att vi ville att våra namn skulle komma med på tv, men det gjorde dom inte! Fuskit.

Iaf, vaknade runt 11. Då åt vi frulle och kollade på Hairspray. Sen åkte jag hem vid 2, för jag har stört mycket läxor uppskjutna till just idag.

Imorgon ska jag på Yoga, spela in en film och göra det sista av plugget, sen skola en vecka och sen LOOV!

Jag och Tinka ska söka jobb någonstans den här veckan. Vi vill ha cash ffs!

xoxo linnea

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0