No One Does It Like You

Fredagskvällen inläddes med Stockholms Filmfestival. Jag, Jamie och Max kollade på Solen i ögonen på Park. Den handlade om Lars Winnerbäck som ni hör på namnet. Det var lite klipp från olika konserter. Var väldigt skönt att sjunka ner i en biostol och lyssna på Lars Winnerbäck och fälla små komentarer med Max och Jamie.

Eftersom det var premiär var alla som medverkade i filmen där och kollade. Även Lars! Vi tog ett kort med honnom.



När bion var slut stannade jag i stan lite med Marre och Jj. Min buss hade precis gått, och eftersom jag skulle hem till Gabbi som bor ute på landet gick nästa buss en timme senare. Vi träffade två snubbar som Max kände.

Väl hemma hos Gabbi träffade jag lite vänner från min gamla skola. Mycket trevligt. Det bar iväg hemmot på lördagsmorgonen och efter ett sömnlöst dygn slängde jag mig på sängen, för att bli väckt 4 timmar senare av mobilen. 30min senare (ja, jag är snabb) satt jag på bussen mot stan för att leka med max, jamie, isak och jamies kompis lisa från Mjölby. Vi fikade lite och på kvällen drog vi hem till Max.

Sov knappt något den där natten heller. Ett Gossip Girl- maraton drog igång runt 4 på morgonen. Hade kollat på Mamma Mia timmen innan och lyssnat på när Isak förklarade sin kärlek till tjejen i filmen som han tyckte var sjukt snygg.
Kl.8 på morgonen orkade jag inte kolla mer på Gossip Girl så jag slumrade till. Och Max's mamma trodde tydligen jag hade däckat för att jag var full bara för att jag låg på soffan. Och max förklarade inte ens läget så hon tror fortfarande det. jaja.

Kan ju säga att jag inte pluggade så mycket spanska i helgen som min lärare hade önskat eftersom vi skulle haft prov idag. Som tur är blev det uppskjutet till torsdag. Jag såg Kenza i slussen när jag skulle till skolan. Hon som bloggar nivet. Brydde mig dock inte så mkt utan gick bara på tunnelbanan som vanligt.

För alla som går på VGY: Imorn är det breakfastclub halv 9! Be there, I will!



Ciao


Kommentarer
Postat av: Hedvig´!

SV: Förra året blev dom också rätt dyra snabbt tror jag. Vi köpte ändå en vecka innan typ, så jag tror det är rätt lugnt!!

2008-12-02 @ 12:02:29
URL: http://hedvign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0