colours

Sitter och lyssnar på Calvin Harris atm. Har fastnat för hans låt "colours". Fast de andra låtarna är ju också mycket bra. Började lyssna på han sommaren -07 när hans låt "marrymaking at my place" spelades på radion 24/7 i Wales där jag hängde i 3 veckor.
Klockan är bara 2, dvs den tiden jag vanligtvis brukar vakna. Men har ändå hunnit fått ut massor av dagen.
Jag och Lizah sågs i stan kl.10. Vi drog en väldigt givande shoppingrunda för alla julklappspengar (ja, nästan alla...). Köpte massa kläder som jag velat ha. Eller ah, en übermysig stickad tröja. åh den är så bäst. Och plommonfärgade chinos. Och lite småsaker (ett skärp från UO och tisha från Top Shop).
Vill använda allt nu!

Kommentarer
Postat av: L O O

vad tycks om det jag hittade på mellandagsrean?

2008-12-26 @ 14:35:32
URL: http://loem.blogg.se/
Postat av: Nilufer

Kolla in bloggen !

Två tjejer som kämpar för att nå sina mål och drömmar . =)



www.drommar.blogg.se

2008-12-28 @ 10:41:21
URL: http://nulleew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0