All This Love

Det var en kille på min busshållplats som satt och halvdansade till den här låten. Han riktade sin ipoddisplay mot mig så jag råkade se vilken låt det var, en bra en!



Förövrigt har det eftertraktade JULLOVET kommit.
Det är så konstit. Bara för att man har lov och sovmorgon vaknar man kl.7 av sig själv, oavsett fast man la sig 4 på morgonen. När jag ska till skolan är jag dödstrött vid 7 på morgonen.
Somnade dock om när jag vaknade 7 idag. Vaknade kl. 10 igen, åt och dushade sen gick jag ifs och la mig igen så egentligen vaknade jag klockan ett. Då gick jag upp, för Jamie kommer hem till mig snart.

GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR KÄRA VÄNNER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0