Utebio

Ikväll hade jag tre olika alternativ att göra men kunde tyvärr bara välja ett av dom;
- Filmkväll hos Ludde
- Tacokväll hos Fanny
- Utebio i tanto


Jag gick på utebion, väldigt trevligt! Det började med att jag träffade Jessica och Johan i Kungsan där Motoboy skulle spela, men vi gick för Jessica tyckte han sög! Sen träffade vi Milla, som var anledningen till att vi skulle se Motoboy, och Max. Träffade Adam också, han bjöd på mcflurry för han jobbar typ på donken. gott :D
Efter att alla var samlade drog vi oss till Tanto där utebion höll hus. Ingen kollade ju på filmen, men det var någon kultfilm kallad "Ung Rebell". Träffade massa andra också, men jag orkar inte rabbla upp alla namn, men dom var trevliga!
Efter filmens slut utan att ha fattat eller brytt sig om vad den handlade om packade vi ihop våra picnic-filtar och jag, johan, jessica, milla, brille och max hookade upp med jonas och åkte till Donken.
Där skulle vi dra en "favorit i repris", för några av oss gjorde det här för exakt ett år sedan: Firade jessicas födelsedag på tolvslaget på donken! Jag minns det som igår hoho. Vi sjöng ja må han leva och trallalala åt hamburgare yum yum sen tic tac mm.

Grattis Jessicaaaaaaa! 17 år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0