Ung08

Idag var jag med Emmie, Madde, Jossan, Néa, Amanda och Ragge på ung08. Gratisfestivalen för Sthlm's ungdomar.
Vi pimpade sneakers, men kunde köpa helvita (typ fake-keds från blammo) sen typ pimpa dom. Jag ritade lite pianogrejs och cupcakes på mina.

First of all när vi kom dit fick vi gratis biobiljetter till förhandsvisningen av The Love Guru , läpsyl och "festivalarmband" som det stod Ung08 på, lite nördigare än typ nån annan festival men aja.. nä jättesnygga var dom.

Vi gick till SL-tältet och fick SL tatueringar, fast jag drog bort S:et så det stod L (Like in Linnea!), sen gick vi till Mtv-tältet och fotade kiss for climate-bilder. Tror dom skulle skänka pengar till välgörenhet för varje foto som togs. Madde vann en tröja från nån polisgrej sen, grattis!

Vid scenen stod vi och kollade lite på några av Néas kompisar som skulle göra ett streetdance nummer. Fast det kanske va massa andra sorts danser också.

Efter ett tag började det närma sig biodags och vi drog vidare till biografen Park där de flesta förhansvisningar visas. Åt glass när vi stod i kön, sen tog vi de bästa platserna imitten och köpte popcorn. Filmen sög haha, hade hört det från många innan men man måste ju se den först om man ska kunna hålla med om att den suger. Dom hade typ satsat mer på att ha kändisar (t.ex kanye west, jessica simpson & alba, justin timberlake mfl.) med i filmen som ska locka tittare, än att lägga energi på att göra filmen bra. Det var vissa grejer som man bara tänkte "Är det meningen att man ska skratta nu?"


Imorgon blir det Gröna Lund med Jessica! weey. CIAO!

Kommentarer
Postat av: Anonym

var får man lypsyl och biobiljetter? kul ju:D



btw:har ett roligt och framförallt bra tips,som du kan tipsa andra med i din blogg!



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=9738



tryck på länken,bli medlem och samla lätt ihop poäng-superlätt och gratis. presenkort ifrån kicks blir dina! lätt,gratis och hur bra som helst!

2008-08-12 @ 21:21:51
Postat av: jenna

Jag har nu frågestund på min blogg. Fråga vad du vill om tex. mig, mina åsikter, shopping, stockholm, hästar, skolan, mode, kärlek, resor - you name it.

vore kul om du bidrog med någon fråga.

Puss & Kram// Stockholmsjenna

2008-08-12 @ 21:24:06
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Linnea

Svar:

Bio:n har ju varit redan så dom biljetterna kan man inte få längre.



Läpsylen fick vi av polisen för att vi fyllde i en blankett om att vittna brott. På läpsylet stod det "polisen på dina läppar", fyndigt värre.

2008-08-12 @ 21:26:24
URL: http://linnealife.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://mariapettersson.blogg.se/2008/august/tavling-4.html#comment



Ny tävling med hela 13 vinnare, tycker absolut att du ska vara med, :) Ingen med och tävlar ännu!



Skulle bli riktigt glad om du ville vara med!



Ha en underbar dag/kväll!

2008-08-13 @ 17:54:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0