Popaganda

Kom precis hem från Popaganda! Fick skjuss hem av Lisa, vilket var schysst eftersom jag inte hade några skor. Vi kan ta det från början.


Image and video hosting by TinyPic
Träffade Lisa i stan och vi köpte en skinnjacka till henne sen åkte vi till Gabbi och hookade upp med a lot of people!
Kom fram till Popagandaområdet lagom till Florence Valentine. Efter det såg vi Caesars!
Sen åkte vi till Medis och käkade, chillade och spelade gitarr hemma hos Gabbi, och var tillbaka på popaganda när Laakso intog scenen.

Bonde De Rule var bästa konserten! Lyssnar inte alls på dom men det var sånnt drag i publiken! Mer kunde man inte dansat, vi hoppade upp på varandras axlar och flög omkring över hela publiken!

Familjen var också sjukt bra! Fast då hade jag och Lisa tappat vårat gäng och hoppade runt själva, eller nah själva var vi inte. Massa publik! Nån främling började snicksnacka med mig, haha. Också dansade vi asmkt! Fast dom spelade lite för kort typ, jättefå låtar.

Jag och Lisa drog vidare till Bob Hund och tänkte att vi skulle gå lite mer mot mitten som vi hade gjort på Familjen, eftersom det inte var nått drag på kanterna av publiken. Det var väl inte världens bästa idé, smockat av packade människor och alla ramlade omkring, vi såg några från vårat gäng som ramlade men blev uppdragna av någon. Sjukt trångt så folk klev på mina skor, när jag då lyfter foten är skon kvar på marken. Hej då converse!

Jag och Lisa kom tillslut ut från folkmassan, slängde oss på en gräsplätt och kollade upp i himlen till Bob Hunds inte så überbra musik. Sen gick vi upp på läktaren och satt där och kollade på konserten.

När det var slut så gick vi ner och letade efter skon, men den var gone!

haahah.

ha
.

nu är jag hemma iaf. det var askul! ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0