Kungsan

"Vad står SMK för?!"
"SLAGSMÅLSKLUBBEN!"
"SUG MIN KUK!"


Såhär började dagen: Jag och Emmie gick runt och shoppade lite, vi åkte fram och tillbaka överallt och det slutade med att Emmie hade ett par nya chinos, mkt snygga!
Vid 4-tiden träffade vi Södra Latin-barnen Ludde och Ragge som hade börjat skolan redan! Själv börjar man ju på måndag. Vi drack varm choklad på chokladfabriken, men fick skynda oss för att precis efter vi hade beställt deklarerade dom att dom skulle stänga om 5 min.

Klockan närmade sig 8 och vi drog till Kungsan för att se lite bra band! Det var såkallad indiekväll! En DJ började spela typ massa låtar som jag kände igen från min ipod, bl.a Modest Mouse, Blur, Hot Chip mm. Eftersom vi kom precis när det började nästan stod vi ganska långt bak.
Sen kom första bandet, Knight Music som var asbra! Men dom och nästa band var bara förband till SMK så de spelade inte så länge.
Nästa band var Kings of Convenience! Åh, älska dom! En av dom spelade muntrumpet. Ascoolt! Alltså, han lät exakt som en trumpet med munnen utan att ha något instrument. Jag och Emmie hade hamnat lite mer imitten av publiken och Ragge och Ludde var borta någonstans.

Sen kom SMK! Jag och Emmie stod nästan längst fram på sidan, det var asparty där! Alla dansade runt och det var inte så himla trångt heller! Hälsade på Freja som jag hade träffat hos Jinnie nångång, och kände igen nån kille som jag tror har bjudit mig på cupcakes nån gång.

När SMK var slut träffade jag på Monika lite kort, sen tog jag och Emmie bussen hem. Hon tappade sin mobil! Illa, hennes mobiler har gått sönder och blivit borttappad inte bara en gång de senaste veckorna..

Ikväll blir det utebio med några i tanto! Kul! Btw, Gröna Lund i onsdags var awesome!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0