in dah house of emmie

Sitter hemma hos Emmi med Néa och Ragge. Det är varit bläväder ute och vi skulle glo film! Fast dom satte på Sagan Om Ringen hahah sämst så jag loggade in på Emmie's laptop istället :)

Förut när jag och Emmie spelade ett spel:
"Det går säämst :(" -Emmie
"Neeh, du har ju jättemkt pengar." - Jag
"Men.. Jag har fuskat mig till dom :(" - Emmie

hahahah jag vann sen ;D

Chattar med Tinka:
"Ska du på 08dagen?" - Jag
"08dagen?" - Tinka
"Den 8/8 ska dom fira att datumet är 080808 i stan också händer det massa grejer" - Jag
"Jaha vad kul, när är det då?" - Tinka


hahahah den 8:e kanske?

Kommentarer
Postat av: linnea

HAHA. smart tinka :D

2008-08-11 @ 13:21:32
URL: http://linneastyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0