Everything's happenin' so fast

Har gått och blivit sjuk, det suger!
Var hemma från skolan idag för jag måste vara frisk på Popagandafestivalen nu på lördag. Beställde biljetter igår, var sjuk då med men det ignorerade jag för jag ska bli frisk nu. Men men, tänker på barnen i afrika med aids som är sjuka hela livet. Så det är inte synd om mig. Det var faktist ganska skönt att ha en anledning till att ligga och lata sig istället för att gå till skolan. Alicia ringde mig runt tio, sen snackade jag med Jamie och grattade henne på hennes 16års dag! Grattis på dig lilla tjej!

Fick sms från en som jag träffade för typ 3 år sen, har aldrig haft hans nummer men han hade tydligen mitt. Och har sparat det i 3 år utan att höra av sig! Mycket märkligt men kul!

Nu chattar jag med en som jag träffade i Wales för 1 år sen, vi har typ inte pratar på sjuuuuuuuuuukt länge.

Måste inflika något om musik också, har kommit på att P3 spelar helt okej låtar runt kl. 10-11, men de pratar alldeles för mycket så jag fortsätter bojkotta radion och lyssnar på ipoden, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0