phantom limb

Har inte bloggat på ett tag nu! Håller mig utomhus när det är såhär varmt sörrö!

Hela förra helgen, tors-sön bodde jag och Emmie hemma hos Néa. Det var väldigt najs! Kändes som lov, för vi gick runt utan att kolla på klockan eller att tänka något alls på vad som händer i skolan, ganska najs att inte ha läxor :)
Tog massa foton också som finns i min bilddagbok! Fierce.bilddagboken.se

I helgen och nästa vecka ska jag
hooka upp med Elin och Jessica och shoppa
se en revy/teater som Sofie är med i
köpa present till Johanna
Fira Johannas födelsedag
Fira valborg
Träffa Agnes
Ha långhelg
Sen ploppar det väl upp saker lite eftersom i min almenacka.

Värkar lite som om jag ska till Emmaboda i sommar också..

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ha en fortsatt bra torsdag. Titta gärna in på min blogg.

2008-04-24 @ 20:12:40
URL: http://framtidstankar.blogg.se
Postat av: Jinnie

Kom till Emmaboda parta med mig

2008-04-28 @ 18:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0