Lovers Who Uncover

Idag har jag missat bussen två gånger! Men båda gångerna skulle jag bara till centrum så jag gick istället. goosh!

Igår hade vi crazy kort dag i skolan! Drog efter lunch och köpte glass med ragge, gabbi, emmie och tinka. Vi satte oss i hamnen vid vattnet och då kom Ludde, Henke, Jocke, Nisse, Lisa och Fia och joinade! Mysssss.

Btw, Crystal Castles - Lovers who uncover är kind of min favvolåt just nu!

Jag och Emmie är inge bra på att plugga, vi har suttit och lyssnat på musik hela den är veckan i skolan. Hah men det är chill, det går endå ganska bra. (Säger jag nu när jag får tillbaka prov från förr i tiden)


Jag, Gabbi, Emmie och Tinka satt ute och åt lunch igår, det var så varmt ju! I like that! Vi bestämde att vi ALDRIG ska klaga på värmen i sommar.


puss!

Kommentarer
Postat av: Lexie

man ska aldrig klaga på värmen :D

2008-04-08 @ 21:15:30
URL: http://musicofc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0