orättvist.

orättvisa är den känslan (om det är en känsla?) som jag hatar mest just nu. men jag hatar många känslor, t ex ångest, saknad mm men nu är orättvisa mest aktuellt.
 Alltså, jag ringde in till the voice i måndags, och vann chans att gå till final för att se kanye west live i london. Och finalen var ju idag, hörde den på radion. The voice ställde några frågor om Kanye och så skulle dom lyckligt lottade uppringda svara, och dom kunde inte ett skit! Ärligt, det va enkla frågor, för jag kunde alla svaren. Och vinnaren vann för att motståndaren svarade fel. Hur vore det om dom hade ringt mig istället, va va va va va v a va va.

Mina livsplaner går i kras om jag loggar in på facebook istället för att plugga nu. Kollade på intagningspoengen för vad jag vill gå på gymnasiet, och jag behöver ca 50 jävla poeng till om jag vill gå det jag vill (Frans Schartau - språk). Och FS var endå dom som kräver minst poeng för att gå språk. Jag kan inte tänka mig gå ngt annat.

Jag vann iallafall en cd med kanye west.
Gillar att jag har lite tur i spel, vann ju en språkresa i sommras. men tur i spel = otur i kärlek, som ni vet! ska sluta sura nu. har ont i armbågen också. hej då!

det är höstlov vafan :D
mood: försöker vara glad


Kommentarer
Postat av: Linnea

aw , de är dumma som inte ringde dej :O . men va naj att du kunde alla svaren ändå :D

2007-10-26 @ 17:53:06
URL: http://linneastyle.blogg.se
Postat av: Narre

TÄNK PÅ BARNEN I BIAFRA!

2007-11-04 @ 00:21:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0