indolencia

Idag var en sån där dag som man hade tid att vara seg på. Sån man bara kan lata sig eftersom att man vet att inget speciell händelse väntar.  Jag har prao i 2 veckor nu så det är nästan inga läxor. Eller jo.. men jag har ju 2 veckor på mig! Mina föräldrar trodde att jag sov till 4, men sanning är att jag sov till 11 och läste "Linas kvällsbok"  som jag har lånat av Gabbi. Jag har sätt filmen, för länge sen på bio. Men boken är lite annorlunda!
 Sen fick mamma för sig att hälsa på mormor, och jag följde med. Det är väl det minsta jag kan göra för att liva upp en 87-årings ensamma lördag.
  Nu är det någon vi känner som ska vara med på TV, ska bara kolla för sakens skull.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0