höstiga chokladdagar

Jag har varit på prao i tre dagar nu, på chokladfabriken. Hela dagen igår packade jag in små praliner i små askar som sedan skulle få en söt rosett på, kände mig som en tomtenisse i tomteverkstaden som föreberädde tomtens julklappar. 200 små pralinpaket.
 Åt carbonara till lunch på DärMedPasta. Italiensk mat är god har jag kommit på, inte för att den är särskild speciell. Att menyerna är på spanska eller kanske italienska är lite småskoj också.
 Träffade Karro när jag hade slutat. Men hon slutade skolan senare än jag slutade så jag gick runt lite och fördröjde tiden t ex genom att köpa världens största,mjukaste,gråaste,mysigaste,varmaste,fluffigaste,längsta halsduk. Även fast min mösslåda hemma håller på att svämma över.. Får rensa den någon dag (någon dag som inte existerar).
 well, jag träffade Karro. Hon ville låna en keps. Vi kollade på lite skor också, utan att hitta några direkta fynd. 
image8 
Här har Karro lånat min keps, OBS! hon är inte hip hopare, dom hade spexfoto i skolan^^

 Väl hemma försökte jag följa min planering att läsa 4 sidor i kemi-boken varge dag (vi har prov efter praon). Läste tillochmed 5 sidor och gjorde lite anntäckningar. Duktig mig.
 Glassbilen kom ikväll också, det blev 2 paket choklad-smack. mums. Och pappa kom hem från Norge. Han ska dit nästa vecka med. Åker typ utomlands ca 2 ggr i månaden med jobbet..Till Paris (dit vill jag!) , Marocco, Finland (Ska på kryssning dit på höstlovet) och massa länder. Men han har med sig taxfreegodis. :)

Veckans skvaller:  Jag såg Idol-Markus vid Biopalatset på Söder, klockan 3 på måndagseftermiddagen. Han skulle bio bio ensam (såg ingen kompis och han höll bara i en biljett). Han hade köpt en coca-cola och minipopcorn.

 

Kommentarer
Postat av: Lexie

Galet najz med CHOKLAD!! *avis*

2007-10-12 @ 19:44:42
URL: http://musicofc.blogg.se
Postat av: Linnea

Men idolmarkus hade ju sin dejt inne i biografen redan xD
*skämt* garv >.

2007-10-12 @ 20:46:37
URL: http://liiwnea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0