flashback

jag bor med några.. som är min familj? eller.. skitsamma. eller asså, jag tycker inte vi i min familj har något gemensamt. synd. för dom.





ta mig tillbaka!
haha, jag kommer ihåg när jag fotade den där telefonbilden. Jag råkade vara en timme för tidig till skolan så jag gick ut och gick lite istället för att sitta och vänta, så gick jag in i en telefonautomat och fotade och gick ut igen. Då var det en tant på andra sidan vägen som tyckte jag såg lite lost ut. hon bah "are you ok?" . Ofta man skulle säga så i sverige.

älskar min EF-väska med alla signs. synd att man aldrig kommer träffa vissa igen. (klicka för större bild) 
 Sista bilden är från beach barbieque. spelade volleyboll med massa spanjorer som skrek "ROTAMOS!"  när vi skulle rotera. skitrolig kväll. men förmiddagen va också trevligt (L)

Jag gillar Wales.


Kollade på hela första säsongen av Heroes idag, har jag ett liv eller? (egentligen, ja. för idag är enda dagen jag är ledig på hela höstlovet, måste slappa då!)

Vi har köpt en kaffemaskin. Máma gillade inte att den va orange. Jag gillade mjölkskummaren och tycker inte färgen spelar någon roll. Pápa upptäckte ett fel på den och ska åka och byta till en ny. Johanna var inte hemma.

Mood: prima, jämfört med barnen i afrika. sådär, jämfört med vem som helst. dåligt, jämfört med världens lyckligaste människa.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår inte riktigt vad du menar med den första meningen, var vänlig utveckla?

2007-10-31 @ 14:43:48
Postat av: linnea

nej du får klura på den. jag menade väl inget särskilt.

2007-10-31 @ 18:21:52
Postat av: Hedvig :D

Jag saknar också swansea jätte mkt, synd bara, precis som du sa, att man ALDRIG kommer träffa vissa igen :/

2007-11-30 @ 15:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0