Do The Dance

image3


Ge mig den här tröjan, tack! Undrar om det står "do the dance" för att Justice sjunger så i D.A.N.C.E? Isf vill jag ännu mer ha den!
 Jag måste skriva labbraport nu egentligen. Men jag kan inte rå för att jag prenumererar på nyhetsmail från urban outfitters, och att dom har så snygg reklam att jag klickar mig in på sidan och kollar på mer kläder. Jag vill ha allt, ge mig eller så ger du mig en miljon! tack :) tack :)

På tal om Justice, alla franskar lyssnar på dem värkar det som. Kanske för att Justice är från frankrike. En av mina franska polare sa till mig när vi va i Swansea, att han lyssnade på rock och att han inte alls gillade techno. & nu på msn hade han såndär satt man ser vad han lyssnar på, och det va typ bara DJ hit och dit, Justice, David Guetta, Remix bla bla.. osv. Lät väldigt.. "rockigt". haha. Men man kan väl ändra sig. Fast man kan ju gilla båda stilarna, det gör jag. Eller jag lyssnar inte på techno, men vad kallar man Justice, Crystal Castles, Riot In Belgium och sånnt? typ electro? whatever.

Och för ett tag sen fick jag den tråkiga nyheten att det inte blir något Milano på höstlovet. Varför ska man inte ha råd, inte ens med en sista minuten-resa? whyyy? alla rika får bara gå runt och uppleva mina drömmar, orättvist.
 

btw, jag vill egentligen inte erkänna det, men min bilddagbok är ganska dissad. hade ca 2 bilder på hela sep. tytyt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0