friday tieday

Fredag igen!
Vi bokade biljetter till Saw 4 premiären som är nästa fredag, vi blir typ 16 pers som ska gå, haha! kommer ta upp halva biosalongen typ. Néa ska hämta ut biljetterna imorn som samanlagt kostar över 1000kr (A)
SAW 4 Söder kl.21.30 16/11-07 BE THERE!

Nästa måndag ska jag på förhandsvisningen av "American Gangsta" . vann igen ;)
puss

Imorgon fyller mami år, hon ska få en skiva av mig.

Hade SOprov som gick ok, får kanske VG, men jag tror inte det räcker för att jag ska kunna komma in på gymnasiet.  Fast man får väl tänka på barnen i afrika, vissa där får inte gå i skolan alls och jag tänker på att jag inte får gå på rätt skola.  Fast jag orkar inte tänka på det nu, det är ju VT's betyg som gäller, nu ska jag passa på att chilla när jag kan!

hej

UPDATE: Fick mvg på SOprovet ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0