värmdö gymn

Idag var jag på Öppet hus för Värmdö gymn. Ska nog söka dit men inte som förstahandsval eller så. Det vimlade av 92:or och jag såg många välbekanta ansikten! Såg, slängde ett "Hej!" , vinkade eller kramade gabbi, linnea, jinnie, agnes, lollo, melissa, samuel, jacob, madde, sara, frida, frida och flera andra.

På hemvägen stannade vi vid Ica Maxi och köpte bl.a ananas ("minipalm"). Då såg jag en skådespelare från "Hey Baberiba" & "Fredag hela veckan". haha
jag bah "mamma, kolla en kändis!!" och slängde ner godis i kundvagnen när hon vände sig. :O
neh. jag satt i bilen och ritade på fönsterdimman, och då bah! shit!
aja.




Det är måndag idag, vilket betyder Prison Break om 25min, jag ska spela gitarr innan dess också vilket betyder att jag måste kila nu! Önska mig lycka till på matteprovet imorgon som jag inte har pluggat till! puss

Kommentarer
Postat av: Hedvig :D

ooo, vilken av dom? :D

(lycka till på provet (A)
)

2007-12-03 @ 22:52:29
Postat av: linnea

tack^^
jag kan inte deras namn men han spelar en av prinsarna i kungafamiljen på hey baberiba och har typ halvlångt hår xD

2007-12-06 @ 21:31:22
URL: http://linnealife.blogg.se
Postat av: Hedvig :D

hahaha, David ju (I)
MEN SKRIV !

2007-12-15 @ 11:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0