v.1

Jullovet börjar lida mot sitt slut men jag vill inte erkänna det. Lossas att lovet har typ 1 månad kvar för då blir man inte lika stressad. Men ärligt talat, det är bara 3 dagar kvar.
Jag vet att ni alla är otroligt intresserade av mitt liv så nu skriver jag:
Vecka 1 2008;
Mån: Nyår med Néa och Emmie :)
Tis: Néa och Emmie sov över hos mig och vi gick ekedalsspåret med våra dogs!
Ons: fikade med Nazli. Va hemma hos Néa på kvällen/natten, grattis på hennes 16årsdag. Första snön är här.
Tor:  Sov i -
Fre: ett dygn
Lör: ska göra "50 saker man kan göra i en hiss" med Linnea
Sön: Skriver sen efter söndag ifall en viss person läser (lite hemligt) keep your eyes open. 
Mån: träffa Agnes



Gotland 07 (hitta mig!)

Kommentarer
Postat av: H

HA ! jag hitta dig ! xD

2008-01-05 @ 22:22:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0