utmaning

Den här helgen suger och förra helgen sög, undrar om det har något samband med att lovet tog slut? Man har plötsligt så mycket att göra, jobbiga saker som måste göras. Jag har ont i huvudet, men det har jag typ en gång om året så jag ska inte klaga. Fast nu har jag redan klagat.

Idag var jag på öppet hus för Nacka gymnasium.
 Jag vet inte vilket program jag vill gå längre, förut tänkte jag sam-språk sen insåg jag att det skulle bli dötrist, sen insåg jag att alla program var dötrista och nu bah tänker jag kanske gå juridik.
 Var inne i musikproduduktionrummet också, dom hade en liten inspelningsstudio och blabla, men spela in musik kan man ju faktiskt göra på fritiden, om man har en macdator med "garage band". Det är bara jobbigt om massa lärare ska lägga sig i ens musik.

Ring mig jag har tråkit.

Juste, jag blev utmanad av Linnea! 
"Lägg ut 3 gammla bilder på dig utmana sedan 3 andra."

                
början av år -07           början av år -06          sommaren år -06

Jag gjorde det här här i min blogg istället, egentligen skulle det vara på bilddagboken. Men det är typ hundra gånger så många som kollar i min bilddagbok än som kollar i min blogg (A)

Jag utmanar: Connie, Hedvig och Monika!

Nu ska jag gå och spela gitarr (och äta, för máma sa att jag åt för lite middag, hon tvingar mig) ni kan fortfarande ringa mig för jag har fortfarande tråkit. pussy.


Kommentarer
Postat av: HEDVIIIG

du ägde mig!
Fina bilder btw ! så liten du var i 06!

2008-01-20 @ 20:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0