torsdagen försvann

Jag är ingen förebild för nyttighetsfreak.
 Igår åt jag ingen frukost, lunch eller middag. Blev mätt på en tjock kladdkaka som jag åt när jag fikade med Nazli, sen åt jag chips hela natten hemma och Néa och var vaken ett dygn med Emmie och Sofia. Kathinka somnade 2 timmar innan ett dygn hade gått, men hon är ändå värd att nämnas. 
  Imorse när jag kom hem runt kl.11 gjorde jag mig väl förtjänt av varm choklad från chokladfabriken (har det hemma, åkte inte dit!) och 8 timmars sömn. Så idag har jag inte gjort nånting, om man inte räknar med natten, för efter klockan tolv är det ju idag, så egentligen har jag hunnit göra massor men jag har sovit hela dagen.
Igårkväll var iaf trevligt, kollade på "Linas Kvällsbok" med Fanny, Jossan, Néa, Emmie och Tinka. Néa fyllde 16 år, grattis! Hon fick en bok av mig som hette "Wasting Time" från UO, där stod onödiga saker man kan göra och läsa när man känner för att waste:a lite time.
 Första snön har kommit! Det snöade lite på nyårsafton, men det var blött på marken så det syntes inte. Tisdagen var slaskig och blöt, men nu är det fint och vitt ute! yay! Jag och Tinka hade lite snöbollskrig igårnatt fast då var det ca 1mm snö men det funkade endå.

I helgen ska jag försöka vända tillbaka dygnet, läsa ut Harry Potter (fast jag har knappt börjat än, ligger på s. 70-nånting), leka med Agnes och på Tisdag börjar skolan, OH NOO! aja.
CIAO!


Kommentarer
Postat av: HEDVIG

Det har snöat här med xD

2008-01-05 @ 22:21:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0