överaskningsfest

I min förra blogpost stod det att söndagens planering var hemlig, det var ifall Sofia skulle läsa min blogg.
 Vi hade överasskningsfest för henne igår! Hon fyller 16 idag, men hon kanske skulle va med familjen idag så vi bokade in henne igår. Eller rättare sagt, Fanny bokade in henne igår.
Hon trodde att hon skulle träffa bara Fanny och när Fia kom till hennes lägenhet på söder så hoppade jag, Gabbi, Lisa, Néa, Tinka och Linnea fram och sa grattis! Sen bjöd vi henne på bio och middag. Vi såg "Förtrollad", den var bra. Middagen var på resturangen "En gul & en blå" , typ världens mysigaste place. Små bäckar och träd där inne och neonljus och allt vitt lyser.

Idag fikade jag med Agnes, ganska tidigt kl.12. Det var nog bra att det var tidigt annars skulle jag nog sovit hela dagen. Inte för att jag har fått särkilt mkt gjort idag men.. ah ska logga ur datorn snart. Det var kul somvanligt att träffa Agnes iaf!



29/1 börjar Gossip Girl som tvserie på 5an. Ska se! Har läst 2 böcker och dom var bra ;)


Kommentarer
Postat av: Connie

När kommer du och fikar med mig då? Hm!? Fast du kan vänta tills i höst då jag bor i stan, då kan vi gå på NK(Nya Konditoriet, inte "NK"), det är übermysigt :) Tycker jag ;)
Gossip Girl! Det ska jag se! :D
Krams

2008-01-07 @ 20:01:15
Postat av: linnea

Hej Connie!
jag brukar åka till norrland ibland på sommaren, då lovar jag att fika med dig ;)

2008-01-13 @ 15:32:27
URL: http://linnealife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0