oh yeah.

Det är vår! Idag var det soligt och 4+ grader. Det närmaste vi har kommit vintern är ett tunt lager snö 1 jan som smälte dagen efter. Det skulle värkligen inte förvåna mig om jag såg en blomma nånstans. 
   <<2007     << Idag
Bilden här var när jag fyllde 15 år -07. På min födelsedag om 2 veckor kommer det ju knappast finnas snö.
Fan vad tråkit att börja sin bloggpost med en väderprognos, men jag var tvungen.

Någon gång i veckan ska jag införskaffa mig Osis-Dust it, den sägs vara bra!

image24 
Läste lite Harry Potter och hittar typ bajsmånga stavfel. Finn 2 st på den här bilden.

Vad som händer skolmässigt orkar du värkligen inte läsa om.
Och jag kanske missar första avsnittet av Gossip Girl på tv för vi skulle ha dansträning med skolan. Alla skolor på värmdö ska ha det samtidigt så jag kommer träffa folk från min gamla klass, hehe kul kul.
Nu började jag ju skriva om skolan iaf. 

 aja hej då! Glöm inte att läsa och ta vara på dom 3 sista raderna!

Bra låtar:
Babyshambles - killamangiro
The Wombats - Let's dance to Joy Division

Kommentarer
Postat av: monikah

vädret suger. och vi borde ses!

2008-01-13 @ 16:03:54
URL: http://askforanswers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0