ipod shuffle

Jag har många gamla låtar på min ipod, så jag ställde in den på shuffle eftersom jag inte har hört vissa låtar på år och dar.
 Eftersom det inte händer ngt speciellt ikväll roade jag mig med att skriva vad som hände under som perioderna jag lyssnade på låtarna som ploppade upp i shuffle-blandningen!

Bloc Party - Tulips: Vår, vår vår! Jag lyssnade på dom förra våren som bara den, tänkte massa sol och en mörkrödbrun kaluffs.

Nina Rochelle - Mörkertal: Mellanstadiet på ekedalsskolan. Jag och Agnes var väldigt coola då!

Minus The Bear: Lyssnade på dom i höstas, finns inte så mkt att säga eftersom mitt liv quit the same nu som då. Du kan ju alltid bläddra tillbaka i min blogg men jag garanterar ingen intressanthet.

NOFX - Louise: Jag fick deras CD på min 13-årsdag och inte långt efter färgade jag håret för första gången. Svart. Sen gick man på konsert efter konsert (men inte någon NOFX-konsert).

Hellogoodbye - Home Wrecker: På den tiden hade ingen förutom jag och mina kompisar hört dom. Somvanligt är mainstreamklumpen några år efter och idag är dom kända även i sverige.

Kill Hannah - Unwanted: hah, tråkigaste perioden i mitt liv. hösten 06. ville ha förändring och skaffade mig det, sen rullade mitt liv på igen.

The All-american Rejects - Paper Heart: Jag säger bara vampirefreaks.com och rosa hår.

Like Yesterday: Det var en jullåt från taste of christmas -05. Det var snö hela den vintern.

Fugazi - Reapeater: 2006. Det var någon som lärde mig vad äkta emo är och det är inte ett dugg likt eran spacemonkey-musik.

Crystal Castles - Airwar: Hittade dom HELT RANDOM på myspace. Dom är bra.

Rooney - Daisy Duke: Hej sommar 2007! Rémi skickade låtar, sen på hösten var en video med dom på mtv och dom har varit med i ett OC-avsnitt också. Jag lyssnar på känd musik också sörrö!


Kommentarer
Postat av: monikah

crystal castles är ju skitbra :D

2008-01-19 @ 13:27:19
URL: http://askforanswers.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0