hello

Hej!

Igår var jag och Lisa hos frissan ju, jag färgade min utväxt i samma som jag hade förut också gjorde jag ljusa slingor, orkar inte ladda upp bild på hur det blev för det ser typ ut som det gjorde förut. Lite fresher bara. ;D

Idag startade jag,Emmie och Néa ett band. Jag ska spela gitarr, Emmie trummor och Néa sång + bas. 
Hoppas det blir av också, ibland snackar man ju bara ^^

Ikväll är det dansträning för alla 9or på värmdö i Hemmesta. Kommer träffa alla från kvarberget! hihi kul! 
  Vet inte vad jag ska ha för kläder. Alltså, jag ska bara ha vanliga kläder men det är ju lika svårt att bestämma nu som vilken dag som helst men ibland tar det tid för mig att bestämma kläder vanliga dagar också.

Hinner inte blogga mer! Om 30min börjar OC, när det har slutat ska jag käka och dra till Hemmesta och innan dess ska jag gör klart två projekt (ett har jag inte ens börjat på, men det behöver ifs inte bli klart idag), ladda ipoden osv.

Btw, knarkar fortfarande soundtracket till Juno! awesome!

Ciao!

UPDATE: OC-repriserna har ju slutat! Men nu kan jag ju ha tid att gör något annat i en timme. Vad sägs om att äta Ben & Jerry's och sen spela elgitarr med min nya pocketpod... JA! 

Ciao! 

Kommentarer
Postat av: Lia Florenz

behöver också gå till frissan :P

2008-01-29 @ 15:57:27
URL: http://FLORENNZ.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0