GHskillz4Linnea

yo! 

    
Jag sitter och pimplar hello kitty's mineralvatten(bild) och chattar med Linnea(bild3). Jag var hemma hos henne idag :D (Jag säger att det var idag även om klockan är halv två och det har hunnit bli fredaglördagnatt.)
Vi lirade Guitar Hero 3 och SImpsons Game. Såg en film också, kommer inte ihåg vad den hette för titeln stod på spanska! xD
Efter Ben&Jerry's med brownie beställde vi pizza. linnea skulle säga "magarita med köttfärs" men det blev "margarita med pizza" hehe så när vi kom in på pizzerian dom ba "YO vare ni som ville ha margarito med PIZZA!?"
vi bah
"yeah!"
*ta en sallad*
*betala*
*springa ut*
*asg*


hehe.

Hoppas vi får åka till Las Palmas på lovet! (A)



Kommentarer
Postat av: Liwnea!

Där har vi ett levande bevis på att jag inte kan läsa ett ord och säga ett annat sammtidigt! :o

2008-01-26 @ 01:36:23
URL: http://linneastyle.blogg.se
Postat av: H !

Flaska från cina town?! :D

2008-01-26 @ 16:54:15
Postat av: Linnea

självklart Hedvig! Den får man ju inte slänga ;)

2008-01-26 @ 17:23:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0